Uitdaging

Werkkracht moet worden verplaatst naar de nieuwe werkplek en computer van de toekomst – elk land heeft zijn eigen aanpak, software, processen en allen een gebrek aan efficiëntie en coherente administratie.

Oplossing

Met workshops, interviews en audits in verschillende globale locaties van GEMA Benelux, bepalen wij de behoeftes voor ondersteuning, levenscyclusprocessen en een bedachtzame applicatie benadering. Verschillende bestaande oplossingen van bepaalde landen die problemen hielpen oplossen op een globale schaal zijn door ons opgenomen als algemene standaard applicaties. Een globaal support framework met overeenkomende SLAs werd uitgetekend. In samenspraak met bedrijfsleiders zijn processen en afhankelijkheden die het succes van mobiele werknemers belemmerden, geïdentificeerd en getransformeerd naar betere en efficiëntere mobiele processen.

Globaal farmaceutisch
bedrijf heeft assistentie
nodig voor consultaties.

Bekijk case

Olie en gas klant
wil een globale
oplossing voor iPads

Bekijk case

Globaal autobedrijf moet
zijn toestellen globaal
standaardiseren.

Bekijk case